15 december, 2008

hmm.

Hm, kunde absolut inget på provet förut.. Inte bra. Men jag skrev ner anledningen och gick. Idag var det ytterliggare några som upptäckte att jag är svensk. Inte så konstigt att det tog dem så lång tid, säger aldrig något på just de lektionerna. Jag sover oftast nämligen. Hur som helst verkar många tycka att det är jättekul att försöka snacka svenska med mig då, det tycker jag också är kul. Mest för att det låter roligt, men det är trevligt att folk ser det som en rolig grej.

Iallafall, när jag kom hem slängde jag bara av mig jeansen och kraschade i sängen. Satte på lite trevlig musik och stensomnade. Borde börja lyssna på musik för att sova igen. Det senaste året har jag satt på ett avsnitt av Scrubs på datorn för att sova (nej inte samma avsnitt hela året ;)) fast ibland blir det How I met your mother. Men Scrubs är bäst. Sov iallafall 2 timmar, känner inte att det hjälpte särskilt mycket för min hjärna känns som gröt och det gör väldigt ont i huvudet.

Imorgon har jag sovmorgon iaf. Eller, ja, inte egentligen.. Men jag måste nog ha det ändå om jag ska få sova ordentligt. Detta blir mitt 5e inlägg idag. Jag har haft trååkigt. ;)

Godnatt! Btw, missa inte Weeds kl 22.30 på tv6, tror det är det idag, om det inte har tagit julpaus som allt annat bra. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills dess.

Inga kommentarer: