08 december, 2008

sjuk igen...

hmm, ja vad har jag gjort de senaste dagarna? Har ingen aning om vad jag gjorde i fredags.. Men i lördags var jag med Synne och Nellie en liten stund, vi satte ihop Synne pepparkakshus och kladdade med glasyr. Sen satt jag och Malene barnvakt, det var ganska chill, vi lagade mat och lekte en stund med ungarna, sen försökte vi lägga dem, men det ville ju inte dom såklart. Tillslut lyckades vi få dom att lägga sig ner och sova så då gick jag och Malene ner i köket och satte oss där och snackade engelska en stund. Varför? För Malene har engelskaexamen eller något imorgon så jag hjälpte henne att öva. Sen när föräldrarna kom hem sov jag över hos Malene, jag slog hennes rekord i nåt spel på Facebook så då satt hon aslänge och försökte slå det. Moahaha! :D

Igår, alltså söndag, så hämtade pappa mig nån gång mitt på dagen och då köpte jag kebab! Gott som fasen och nu har jag lovat mig själv att jag inte ska äta mer kebab eller pizza innan jag åker hem till Sverige!

Idag vaknade jag och mådde apskit så jag stannade hemma, försöker att inte bli ännu mer sjuk till imorgon, har fagdag och prov nämligen! Men om jag känner mig själv rätt blir det bara värre nu, är svullen i halsen, det betyder förkylning på gång. -_-

I torsdags fick jag reda på att våran vinterbal kommer hållas på Arena och Bastard ska spela! Nu är jag helt övertygad om att gå! Har även beställt en klänning! Den blåa. Tyckte båda var jättesöta men jag är ju inte direkt en rosa person ;)

Ska gå och äta nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt efternamn :D