02 december, 2008

tisdag!

Idag har jag en fuldag. Tog på mig några sletna mjukisbyxor och slängde på lite mascara och eyeliner, sen orkade jag inte mer, dessutom var jag tvungen att springa till bussen. Nu har jag engelska med våran crazy engelskalärare. Sista lektionen för dagen, om en timme får jag gå hem! Men bussen går ungefär 50 min efter att vi har slutat så jag och Siv går väl runt på stan en stund och glor. Ska köpa en liten julklapp till min syster också + lite mat. Är ganska hungrig, men bestämde mig för att inte köpa mat i matsalen nu på lunchrasten och istället köpa lite mer och godare mat nere på stan. Både kylen och frysen hemma är ganska tomma nu. Men idag är det tisdag = storhandlardag! Det är jag som har bestämt det. Min familj är väldigt oorganiserad (mamma har ju sitt nya jobb och pappa jobbar sent inför julen) så jag har infört storhandlardag på tisdagar, då vi handlar middag för ungefär en vecka framåt. Haha, det låter typ som att jag är 40 år nu eller nåt xD Men jaja.

Ska se om jag kan hänga med på vad läraren säger, inte det lättaste. Hans engelska SUGER! Hoppas att vi får göra en lärarevaluering på honom i slutet av året! Ibland får man nämligen göra det här :)

Nej nu har jag inget att skriva. Over and out.

Inga kommentarer: