13 december, 2008

Thank God it's Friday!!

Gick till skolan idag, aschill dag. Fick sitta nere i biblioteket med Ingvild för vi har vart sjuka och har därför itne kunnat plugga till provet vi hade första timmen. Sen såg vi på en film (Tristan&Isolde) som faktiskt var ganska bra. Vi skulle skriva en kort recension på den och sen fick vi gå hem, läraren trodde att vi behövde typ en och en halvtimme på oss till det, men alla var ju klara efter en halvtimme ;)

Nu är det många bra planer på gång här, massor att se fram emot inom den närmsta månaden. SKITBRA! Jul, nyår och vinterbalen, detta blir bra alltså ;) Jippi!

HAr spelat Sims i några timmar nu, jag har fastnat.. igen. My name is Sara and I am a Simsoholic. HAhah okej, så seriöst är det väl inte.
Jag är hyperaktiv just nu, don't know why, men tänker sluta skriva innan jag skriver något mer onödigt fjantigt som ingen bryr sig om. Som tex. att jag och Madde har kollat igenom några av våra gamla konversationsloggar på msn och vi är föör roliga ibland, höll på att skratta ihjäl mig.

Sex and the city varje kväll runt 23-01 på danska tv3 ;) You're welcome ;D

Gooooodnight MF!

Inga kommentarer: