25 december, 2008

Yeeesss

Jaha, då var julafton över, känns alltid lika sorgligt när jag tänker den tanken. Men visst fan var det en bra julafton! Jag fick Nikon d60!! :D Jag är förbannat överlycklig nu alltså! Åh vad kul jag ska ha med den imorgon. Kommer springa omkring ute och ta kort på precis ALLT! Grannarna tror nog att jag är galen! x) Fick även nya högtalare till datorn, ÄNTLIGEN! Ska prova dem om en liten stund! Annars fick jag en del småprylar, fick inte så mycket mer av mamma och pappa, eftersom kameran kostade ju en hel del så, men jag är NÖJD! Mer än nöjd faktiskt! Aah, jag är glad! De närmsta dagarna ska jag äta julmat och julgodis tills jag spyr och fråga ut alla om vad de har fått i julklapp såklart! Jag är alltid så jävla nyfiken x) Nepp, nu ska jag koppla in mina nya högtalare och ta 100 kort till med kameran, sen kanske jag har lugnat ner mig tillräckligt för att kunna sova! Skriver mer om min julafton imorgon! :D

Godnatt och sov gott people! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

:)
Vad ska du göra på nyår? :D

Anonym sa...

Min kusin fick oxå en nikon d60 och en i min klass osm heter amanda har oxå fått en sån. populär julklapp iår :D