05 december, 2008

Pepparkaka :)

Idag fyller min kusin Marcus år! Grattis till honom! Elker han fyller ju år 4:e december men klockan är ju bara en kvart in på det nya dygnet. Räknas fortfarande som 4:e då tycker jag!

Åt btw kebab igår med, men dom var jättesnåla med såsen så det var inte gott :( Idag hade jag bara två lektioner i skolan och fick sluta kl 12 pga norskan var inställd! Härligt! :D
Då gick jag hem och spelade lite sims 2, har inte spelat det på hurjävlalängesomhelst! Det var kul, men på två timmar hann jag bara skapa ett eget kvarter sätta ut lite tomter och göra en "familj" på 4 pers. Seegt! I januari kommer Sims 3 ut! Längtar! Jag är simsfreak förstår ni, och tvfreak. Sen ringde Synne och undrade om vi skulle hitta på nåt och eftersom vi hade två burkar färdig pepparkaksdeg i kylen så blev det pepparkaksbak med julmusik och julabrus! :D Sen när Synne hade gått skulle mamma till läkaren så då lagade jag mat, köttfärssås (enligt receptet jag och Fiiiia kom på för många år sen :D) med spaghetti och sallad till det! :D Är grymt sugen på en cola nu, men sparar det till imorrn.

Snackade en stund med Malene och vi kom på att jag skulle sova hos henne på lördag efter jag har vart barnvakt, annars måste jag sova över hos dom jag ska vara barnvakt för och jag har ingen lust att bli väckt kl 7 på morgonen av ungar som hoppar på mig. -_-

Nu ska jag fila ner mina naglar (som btw växer väldigt snabbt...) och gå och lägga mig!

GOOOODNIGHT MF!

Inga kommentarer: