22 december, 2008

Da'n före da'n före doppareda'n!

Jaha, 3:e februari ska jag få tandställning. Jippi liksom.. Men det är så det får bli nu. Måste ju få det nån gång, annars kommer jag ju aldrig få fina tänder. Vill man bli fin får man lida pin. Tyvärr. Köpte nytt brunpuder idag eftersom att jag har lyckats göra sönder alla mina andra. Åt på donken också! :]
Köpte massa mat och skit som vi ska ha i julen. Tjoho. Sen var vi ju tvungna att stanna till hos mammas kompis på vägen hem. Jag höll på att somna, sov nämligen bara 3 timmar inatt. Måste göra nåt åt det där.
Bara två dagar kvar till jul nu! :D Imorgon är det Lilla Julafton, då ska vi klä granen och laga till skinkan och göra lite köttbullar :) Sen på kvällen ska alla paketen in under granen! :D :D Hoppas det blir många xD Det är mkt roligare om oaketutdelningen tar lååång tid :D

Neepp, nu ska jag fortsätta med att byta sängkläder och fixa lite saker ;)

Inga kommentarer: