26 december, 2008

Annandagen

Nu är det annandag jul. Jag glömde ju att berätta om min julafton så jag får väl skriva lite kort om det: När vi var färdiga med att se på tv hjälpte jag till att laga mat. Sen såg vi att det brann som bara fan en bit bort. Man såg liksom lågorna gå upp i röken. Det var två hus som brann upp, två familjer som blev utan hem på julafton. Stackars människor :/ Sen kom mormor & morfar och mammas bror. Så då åt vi, fasen vad gott det var med julmat, men som vanligt kunde jag knappt äta nåt. Det går seriöst inte att äta på julafton. :P Men iaf, sen öppnade vi paketen :D
Sen satt vi resten avkvällen och pillade med våra julklappar.
Igår så åt vi julmat igen, det var mkt godare då för då hade man tid att äta :P Sen åkte vi till mammas syster och hälsade på för Emily och Ida (min kusins barn) var där. Sen var jag och Louise ensamma hemma, försökte få tag på Synne & Malene, men de svarade inte i mobilerna. -.- Så jag och Louise spelade lite Guitar Hero (som hon fick i julklapp) och sen såg vi Mamma Mia filmen :D

Idag ska vi på julkalas hos en av mammas andra systrar, jippi. Jaja, hon bor inte så långt bort så om det blir fööör tråkigt kan jag ju gå hem :)

Nu ska jag äta frukost ^^
God Jul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va snällt, tack så mkt :) krams!