05 december, 2008

Princess Diana.

Nu mår jag lite bättre. Funderade nästan på att gå hem ett tag, men jag blev bättre så då stannade jag självklart. Men jag ska ändå gå tidigare idag för jag ska till tandläkaren här på stan för att få en remiss så att jag kan få ha tandläkare i Haugesund. Slipper sista timmen alltså, härligt! :D

Nu har jag börjat skriva på vårat grupparbete, de andra håller för tillfället på med en norskuppgift som de inte har gjort än. Inte jag heller men jag ska be mamma hjälpa mig så att hon kan få skriva det på norska ;) Grupparbetet handlar iallafall om Prinsessan Diana av Wales. Vi var tvungna att skriva om en person från något engelskspråkigt land så jag googlade "famous brits" och fick upp en lista där hon var högst. Så därför blev det hon.

Måste snart köpa mig en ny cola, glömde att ta med mig en svensk cola hemifrån så jag måste dricka norsk idag.. Allt för att hålla illamåendet borta. Tänker inte äta på några timmar igen iaf!

Nej nu ska jag fortsätta, någon som ska göra något intressant idag ?

Inga kommentarer: