20 oktober, 2008

YES!

Tidigare nämnd lärare med spikehair (se inlägget "spikehair is always in style, on a 5year old boy! i september) har fått nya kläder! WOW (och nu menar jag inte töntspelet, jag syftar på uttrycket!) Idag har han hittat några urtvättade blåa tygbyxor som antagligen ska likna jeans och en svart bomullskavaj/cardigan med ett litet märke som ser ut som en vapensköld som det står Jeff på. Även om läraren inte har den bästa klädsmaken så gillar jag faktiskt lektionerna, de är chill och som vi alla vet chillar jag gärna! :D

Idag läste jag Saras blogg (saarasplace.blogg.se) och där hade hon skrivit att Gina Tricot hade gjort så att man kunde beställa hem varor, självklart skyndade jag in på deras hemsida för att se om detta var möjligt även här i Norge (närmaste Gina Tricot ligger 3 timmar härifrån) och JA! Man kan beställa hem här också! ME BE VERY HAPPY! Tack Gina Tricot, jag har önskat detta i ett år nu, Jippi! Gissa vem som ska hem och beställa massa kläder från pappas konto efter skolan! Moahaha :D

Edit: såg att Gina Tricot även har öppnat massa nya butiker i Norge under sommaren, nu har de öppnat en i Bergen som bara ligger 1,5 timme härifrån! JIPPI! Det bara blir bättre och bättre ju! Kanske det är min lyckodag idag (ta i trä, ja jag är en aning vidskeplig men jag har anledning också!) hoppas dagen bara blir bättre då!

Puss på er glada, eller sura människor, hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: