14 oktober, 2008

Tuesday

Tjaha, i fredags var vi hos Miia och hade det trevligt, vi åt kinamat och åt chips och sånt :) Pappa hämtade mig hos Mia kl 11 på lördagsmorgonen och sen åkte vi ut till stugan för kusinkalaset. Vi hade jävligt kul, som vanligt. Linus dumpade nästan, Julia halkade och satte sig i en fet lerpöl, Marcus försökte svimma men misslyckades för att Victor var klen och vi kastade äpplen och vattenballonger på varandra. Precis som vanligt xD
Iallafall, sen åkte vi tillbaka till vänersborg, plockade upp Miia och mina jeans på vägen. Sen åkte jag och pappa till Hummerhielms. Vi spelade Super Mario på deras stengamla nintendo och gjorde massa andra mobbade saker, så som vi brukar. :D Senare efter en mindre panikattack sov jag hos farmor för natten och åkte hem till Madde på morgonen för att hämta mina saker, alla sov så sött så jag ville inte väcka dem, fast Miia vaknade och det var ju en jävla tur annars hade jag glömt min kudde där :P

Jag hade en skitbra vecka och tack till er för att ni gjorde det så! <3

Idag var jag i skolan, iaf en lektion, jag var på spanskan och hoppades på att få tillbaka provet, men neej då. Så jag satt där hela lektionen och kände mig allmänt febrig och sånt så jag gick hem efteråt. Och nu känns det typ som att jag har 40 graders feber och världens huvudvärk, så jag ska gå och lägga mig och se på Scrubs och How I Met Your Mother :D Får se om jag går till skolan imorgon..
Puss!

Inga kommentarer: