26 oktober, 2008

Jag är inte dum, faktiskt!

Tjaha, hittade ju en mapp med gamla papper från svenskan, spanskan och engelskan. I svenskan var det ju en fet jävla hög med VG:n (5)! Jag hade ju typ VG på nästan allt, wtf? Ja, och nu kommer jag ihåg varför, jag är ju egentligen smart.
Ja, det är sant. Jag är smart. Högen med spanskapapper var ju också massa VG:n (5). Högen med engelskapapper var en jävla massa MVG:n (6)(jag är bra på språk :]) irriterande är vad det är. För jag vet att jag kan, jag vet att jag är smart. Men det är bara det när allting står på norska så fattar jag ingenting. Alltså, jag ser ju vad som står i boken och jag vet vad det betyder. Men det går inte in i hjärnan! Sjukt irriterande! Alla måste ju tycka att jag är dum i huvudet.

Så för att klara upp saker, jag är inte dum i huvudet, jag är bara en aning förvirrad.. och ointresserad.

Idag har jag inte gjort mycket, har haft en ENORM huvudvärk hela dagen typ, så jag har mest legat i sängen och försökt sova, men då fick jag hicka så det gick ju inte så bra. Snackade med Madde i en timme, eller två och det var himla trevligt ;) Saknar dig gumman! <3
BTW, lite dum kanske jag är som sitter vid datorn halv två på lördagsnatten och käkar stratos när uppenbarligen jag behöver mer sömn eftersom jag har haft konstant huvudvärk mer eller mindre hela veckan, så.. nu ska jag sova!
PUSS!

Inga kommentarer: