09 oktober, 2008

Köp Rosa Bandet :)

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist, tja vi var ju på Tjörn i min stuga i helgen då. Jag, Madde, Melker, Miia & Andreas. Det var himla trevligt. Sen lyckades ju jag dra på mig en förkylning på söndagen som inte blev bättre över natten till måndagen som jag hade hoppats. Då fick jag tillbringa 3 dagar ute på stugan med min käre far, utan internet! Det var himla tråkigt, såg nog alla filmer vi hade med oss. Nu är jag nästan frisk iaf, följde Madde till skolan för en stund sedan. Ska snart gå och köpa kycklingrullar till oss på Lilla Köket (BÄSTA kycklingrullarna i Vbg!) lagom tills Madde har slutat skolan.
Senare tror jag att vi ska åka till Siba, jag behöver köpa massa saker: jeans, leggings, mascara, gymbag, skydd till ipoden mm. Vi får ju inte glömma Donken heller :)

Nepp, nu får jag väl ta mig in till stan eftersom Madde slutar typ om 20 min!

Btw, jag köpte Rosa Bandet i lördags, det borde du också göra! Finns på Lindex och vissa mataffärer.


PUSS!

Inga kommentarer: