26 oktober, 2008

söndag med ful frisyr.

Usch, jag hatar det där med att klippa sig hos frisören och faktiskt bli nöjd. Det blir ju aldrig likadant igen, så fort man har duschat så går det ju inte att få håret så snyggt som det var när man kom ut från frisören! För hos frisören har dom i massa produkter som man tror att man måste ha för att få håret sådär, men det funkar inte! Man kan inte få det lika bra som frisören kan! Personliga stylister to the people!

För mig känns det som att det uppklippta på sidorna har växt ut igen och blivit alldeles för långt och så sjävklart sitter jag nu på strawberrynet.com (billiga hårprodukter från bedhead&catwalk och parfymer och allt möjligt har de där) och funderar på om jag har råd att lägga en tredjedel av mitt studiebidrag på hårprodukter denna månaden. Nej, det har jag faktiskt inte råd med. Fan. Måste hitta ett nytt jobb eftersom.. tja, vet inte riktigt varför jag inte jobbar längre. Men hursomhelst, nytt jobb. Var? Hur stor är chansen att det finns något bra jobb ledigt här? Det finns inte överdrivet många affärer och cafèer här direkt, men det finns tyvärr alldeles för många jobbsökande ungdomar. Det suger en aning.

Nej nu är jag hungrig, tror jag. Jag borde iallafall äta, har bara ätit en macka idag.
Imorgon är det skola och jag måste nog gå på matten, suck.

Puss!

Inga kommentarer: