16 oktober, 2008

Yes!

Jippi! Fick tillbaka mitt spanskaprov idag, 5+ (=vg+) ! :D Jag är stolt!
Men iaf, gick inte till skolan igår, men idag gick jag, hade bara två lektioner ändå och så skulle vi ju få spanskaproven tillbaks! Vet inte om jag går imorgon, mår fortfarande skit och det var knappt så att jag klarade mig genom de två lektionerna jag hade idag.

Nu har jag äntligen fått tv på mitt rum! Och pappa är färdig med att omformatera eller installera eller whatever han höll på med, så snart slipper jag skoldatorn! :D Måste bara börja ta tag i resten av skolämnena, typ matten och det. Usch, vill inte ha matte alls! -.- Jag förstår verkligen inte vad det vi lär oss nu har att göra med någonting överhuvudtaget! Plus att jag inte fattar det, visst jag fattar det där basiska i matten, typ plus, minus, gånger, delat med, bråk och det där men när man ska börja blanda i pi och ditt upphöjt med datt delat med 8.9 då fattar jag verkligen ingenting.

Vet att detta säkert inte intresserar dig särskilt mycket, menmen. Ditt problem :)

Puss!

Inga kommentarer: