13 oktober, 2008

Bada!

Kom tillbaka till Norge igår. Var hemma från skolan idag för att jag blev sjuk igen, så jag har mest sovit och tagit det lugnt. Tog ett låångt bad för en stund sen och jag lovar, man mår mycket bättre av det!

Vad du behöver för ett skönt bad:
  • Några bra böcker att läsa (riktiga tjejböcker som Gossip Girl eller böcker av tex Marian Keyes eller Meg Cabot är perfekta!)
  • Musik, jag spelar från min mobil med högtalarna som man kan köpa till.
  • Scrubcreme, skrubba hela kroppen, du känner dig mycket fräschare!
  • Ansiktstvätt och annat för att du ska känna dig så snygg och fräsch som möjligt.
  • En hårinpackning, de har jättebra hårinpackningar från H&M för ca 15 kr som luktar jättegott!
  • Massor av levande ljus!

Jag lovar att du kommer må bättre!

Har inte tid att skriva om helgen just nu, ska sova snart. Men hade askul när jag va hemma och längtar som fan tills nästa gång. Men det blir inte förräns till jul tyvärr.

Btw, så fyller kusin Erica 15 idag och Christina i min klass fyller 17, Grattis till dom! :D

Puss!

Inga kommentarer: