30 oktober, 2008

sug!

Sitter och skriver en engelskauppsats, min engelskalärare är crazy (och inte på det bra sättet) förklarar en annan dag. Den handlar iallafall om Invandrare i Norge och som vi alla vet har jag ju en del kunskap om hur det är. Nu ska jag väl fortsätta med min uppsats.. den ska nämligen lämnas in typ, imorgon och vi fick reda på vad vi skulle skriva om idag, som sagt engelskalärare =crazy!
Idag har jag varit på Heiane med Synne och Malene, och vi hade ganska så kul på bussen, saknar att ta den bussen lite.. :P

Annars så hade jag tänkt säga nåt till Madde, men glömde helt bort vad det var för hon är aldrig inne på msn längre, antar att hon sover eftersom hon tillbringar hela dagarna på ett dagis nu när hon har praktik. Pusspådej gumman!<3
Pusspåalla! Har haft några riktigt sucky timmar och jag saknar er <3

Och btw, jag tycker du är så jävla feg och jag hatar dig! (nej det var inte det jag skulle säga till Madde ;))

Inga kommentarer: