19 oktober, 2008

sick on a saturday.

Tja, jag var sjuk igår (fredag) och ville känna mig duktig så jag städade mitt rum, blev inte helt klar, menmen :) Idag när jag vaknade var jag så jävla sugen på munkar, men eftersom jag inte har hittat några munkar häromkring så fick jag för mig att baka en sockerkaka iallafall, men neejdå, då hade vi ju inga ägg såklart. Men sen var vi och handlade och köpte ägg och skit så då bakade jag en sockerkaka och en kanelkaka, damn vad jag är duktig ibland asså! Men nu är klockan 2.16 och jag borde gå och lägga mig typ nu.
Pappa är nu helt klar med min dator, jippi! :D Ska lägga in allt på den nu och sen köra backup så jag inte behöver gå omkring och vara orolig längre! :P

Fasen vad jag är törstig, ska gå och dricka massa vatten och borsta tänderna nu, bara så att du vet liksom! ;)

Btw, såg Mamma Mia filmen idag, igen, den är asbra ju! Lite kort bara men skitsamma. Den har hamnat på min topp 5 lista. Och just det! Klasskortet och det kom på höstlovet när jag var hemma i Sverige, ska scanna in det och lägga ut någon dag, vi ser faktiskt stencoola ut xD

Puss!

Inga kommentarer: