26 oktober, 2008

fredagar är intressanta.

ett inlägg som jag skrev igår (fredag) runt 14.30 :
Jaha, sitter i Louises skola och väntar på att de ska bli färdiga ,ed utvecklingssamtalet. Jag har haft "ledigt" idag och så kom mamma och frågade om jag ville hänga med till stan och jag gjorde det, annars hade jag bara legat i sängen hela dagen. Idag ska vi äta kebab :D Jag ska köpa chips och choklad också å bara sitta hemma å ta det lugnt, ska bli gött! Lägger ut detta senare eftersom jag skriver på ipoden nu och de har inget trådlöst internet i Louises skola.
PUSS!

Det blev så att vi gick omrking på stan en stund, sen skulle pappa hämta oss men så blev han försenad så jag och mamma gick och klippte oss (blev faktiskt nöjd för en gångs skull, kanske lägger ut en bild nån dag), Synne ringde mig när mamma klippte sig så sen åkte jag hem till henne, och när vi hade vart där en stund kom vi på att hon skulle sova hos mig. Vi ringde mina föräldrar som kom och hämtade oss, men när vi hade kommit hit så smsade ju självklart Malene och sa att hon va ensam hemma och ville att vi skulle komma dit. Typiskt, ja. Men vi såg på Mamma Mia (3:e gången jag har sett den på 3 veckor och jag tröttnar inte) och sen såg vi på American Pie innan vi somnade.

Puss!

Inga kommentarer: