23 oktober, 2008

usch.

Usch, vad är det som händer? Jag orkar ingenting, känner mig som en fet, ful och inkompetent sophög. Jag kan inte sova på nätterna vilket resulterar i att jag somnar så fort jag kommer innanför dörren efter skolan, för ja, jag försöker iallafall kämpa med det.
Men det är så sjukt hur skolan fungerar, det spelar i stort sett ingen roll vad du gör när du är i skolan, bara du är på lektionerna. Även om jag skulle få MVG (6) på alla prov och inlämningsuppgifter så skulle jag inte kunna få MVG (6) som slutbetyg om jag inte hade vart på i princip alla lektioner! Det är ju sjukt! Och sen på min skola så kan man inte sjukanmäla sig, nä för om du ska få giltig frånvaro för att du har vart sjuk, måste du ha vart hos läkaren och fått intyg. Men jag var hos läkaren en gång när jag var sjuk och gissa vad! DE har fan inte tid att skriva intyg till skolorna för mensvärk och vanliga förkylningar som man inte kan gå till skolan med! Ååårh, jag blir så förbannad! Jag skulle kunna bli politiker för att ändra detta, så eländigt är det!

usch nej, nu måste jag göra något annat. spela spel, är tråkigt men det hjälper för en stund. Kanske, ska ringa Madde :D Men hon e inte inne på msn så hon kanske sover eller gör något annat kul.

Puss!

Inga kommentarer: