13 december, 2009

Jag saknar er.

Sitter här och lyssnar på massa Westlife låtar och är nostalgisk. Jag ÄLSKADE Westlife när jag var yngre. Gör nog det litegrann fortfarande. Har så många minnen till deras låtar. Mina favoriter.
Us against the world är min favorit idag. Är inte på så bra humör nu förtiden. Före jag flyttade hit visste jag inte att man kunde känna sig ensammast i världen i ett rum fullt med människor. Jag saknar er så jävla mycket hela tiden och det är svårt.

You and I, we’ve been at it so long
I still got the strongest fire
You and I, we still know how to talk
Know how to walk that wire
Sometimes I feel like The world is against me
The sound of your voice, baby
That's what saves me
When we're together I feel so invincible <3

Nu ska jag i allafall försöka plugga, kan bli lite svårt eftersom jag inte vet vilka sidor jag ska läsa på.. Kanske städar jag lite också, får väl se.

Cause it's us against the world
You and me against them all
If you listen to these words
Know that we are standing tall
I don't ever see the day that
I won't catch you when you fall
Cause it's us against the world tonight <3

Inga kommentarer: