11 december, 2009

DET GÅR JU INTE!

Asså seriöst, jag vet fan inte vad det är för något fel på mig. Jag KAN INTE sova! Det går inte! Jag har provat precis ALLT! Lyssna på musik/ha det tyst, lampa på/lampa av, ha ett avsnitt av Scrubs, HIMYM eller OTH på i bakgrunden (somnar jag typ alltid till) /ha datorn avstängd, svalt rum/varmt rum. men inget funkar! Jag blir fan galen snart! EN enda jävla dag denna veckan har jag somnat innan kl 03 på natten! EN!!!!

Vanligtvis har jag ju egentligen inget emot att sitta uppe hela nätterna men när jag faktiskt måste upp i någorlunda vettig tid dagen därpå så vill jag faktiskt somna i någorlunda vettig tid också!

Som tur är har jag ledigt imorgon så om jag måste sova lite längre så går nog det bra, men tanken var att jag ska in till stan runt lunch när mamma slutar på jobbet och kolla lite på julklappar. Men vi får nog se hur det blir med det.

Nu ska jag fortsätta försöka sova.
Godnatt!

1 kommentar:

Rebecca Utan Räkor sa...

Oj
Jag somnar alltid så fort jag lägger mig på kudden.

Jobbigt för dig