14 december, 2009

En jävla käftsmäll är vad man får om man försöker.

Det är som att universum inte vill att jag ska må bra. När jag väl har lyckats samla ihop mig kommer något nytt och trycker ner mig igen. Jag orkar fan inte mer. Jag har ingen energi kvar. Är det så jävla konstigt kanske? Jag ger fanimej upp snart! Det är ju fan ingen idè att ens försöka! Jag LÄNGTAR till jullovet, en jävligt välbehövd paus från all jävla press.

Och om du vill något. Talk to me face to face. Förfan.
Nu ska jag plugga lite historia&filosofi eftersom jag har prov i det senare, även om jag inte har en aning om vad jag ska läsa på om. Got a little thrown out of balance. Men det kanske löser sig. Antagligen inte så tack för den.

Inga jävla pussar och kramar eller ha en bra dag. Hejdå för helvete.

Inga kommentarer: