19 december, 2009

saturday.

Hello.
Klockan är nu 16.14 och det är KOLSVART ute. Deprimerande. Men idag har det i allafall snöat! :D Det tycker jag är kul för jag älskar snö till skillnad från många andra, så länge den inte smälter. Slask hatar jag. Men enligt väderrapporterna ska snön hålla sig till efter julafton iallafall, så det blir ju skitbra. Kanske vi får en vit jul i år?

Om någon timme eller så kommer Synne, Malene och Nellie hit, då ska vi fixa i ordning oss för ikväll är det fest på gång. Precis här i närheten så det passar ju finfint. Får se hur det går att ta sig bort dit bara i snön, tror det ligger ett par decimeter på marken iallafall. Men det går nog bra!

Tråkigt inlägg, i know. Men jag är liksom lite trött idag.
Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan vännen !

Fin blogg =),Allt bra med dig ?
Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hustips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)

Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )