08 december, 2009

crap

Idag har jag en så jävla craptastic day att jag inte ens klarar av att se mig själv i spegeln. Allting är skit. Vattnet här på Litlabø är avstängt, vet inte om det är meningen eller om de som spränger för att göra plats till hus här nedanför har råkat spränga bort vattenledningarna eller något.. Men hur som helst hatar jag att bo på Litlabø, det är så jävla öde och så jävla tråkigt som det går att bli! Och är inte vattnet avstängt så har strömmen slutat fungera (jodå, det har hänt ett antal gånger sedan vi flyttade hit för bara 1,5 år sedan!) och vårat internet har varit helt ostabilt sen vi kom hit.

Sorry till de som faktiskt tycker om litlabø nu men jag hatar det. Jag hatar ALLT idag.

Nu tänker jag ligga i min mörka jävla deprimerande källare och bli ännu mer deprimerad. Det kan mycket väl hända att jag går i ide en stund, kommer väl fram lagom till jul då, skulle jag tro.
Godnatt.

Inga kommentarer: