01 september, 2009

no fun today.

Idag är jag så omotiverad till att vara i skolan så det är fanimej löjligt! Vet inte vad jag ska göra åt saken heller. Förhoppningsvis är det bara typ denna dagen eller något. Men med tanke på mitt förflutna med skoltröttheten så tyder det på att detta inte är en engångsföreteelse, tyvärr. Det är tur att detta är sista året i skolan. Blev skoltrött redan i 6e klass Det har varit en jävla hård kamp för att ens orka ta sig ur sängen vissa dagar. Detta är 12:e och sista året i skolan, äntligen. Kanske jag börjar plugga någon gång igen, men jag tänker aldrig någonsin starta ett skolår igen utan att vara 100 % motiverad.

Men men, får se fram emot massa roliga saker som kommer hända i höst! Det finns säkert några stycken. :)

Jag fryser, bara så alla vet.
Bye.

Inga kommentarer: