24 september, 2009

Bad Everything Day.

Frp vann inte som tur var! Haha, jag är lite trög, ja :)
Men om jag inte har något intressant att blogga om så är det ingen idè att blogga alls.

Egentligen har jag inget intressant att skriva om nu heller. Bara kände att det går lite för lång tid mellan inläggen.

Igår snackade jag med Madde en liten stund, en väldigt liten stund faktiskt, ca 3 min, sen tog pengarna på min mobil slut. Så det sög ju litegrann.

Har dubbeltimme norska nu, jippi. Jag är TRÖTT.

Ska nog göra något annat nu.
Bye.

Btw, rubriken är inspirerad av Bara Rara Underbara Sara.

2 kommentarer:

Sara sa...

Vad roligt med en bloggare i Stord. Bröllopet jag håller på och planera och ordnar med ska hållas på någon ö i närheten där. :) Vad gör du i Norge? Pluggar? Jobbar?

Sara sa...

Platsen heter Fjelberg, vet inte om det är namnet på ön eller bara byn. Du får flytta bort från Stord och söka jobba nån annanstans. Eller har du lång tid kvar i skolan? Eh... Just nu jobbar jag mest och har inte tid över till så mycket annat. :) Men jag gör väl allt som alla andra gör; är med vänner, festar och shoppar :)