04 september, 2009

Just nu..

.. är jag grymt avundsjuk på "Nevnarien" eller Elin Kero som hon egentligen heter (jättebra blogg btw! Läs!). Hon ska nämligen få gå på förhandsvisning av New Moon! Jag längtar ihjäl mig efter den filmen alltså! Men men, Grattis till Elin i allafall! :)

Annars så har jag Politik&Människorättigheter fagdag idag (fagdag har vi på fredagar då har vi samma ämne (fag på norska) hela dagen. för bättre förklaring, se arkivet 2008,september, inlägg : Fredag (tror jag att det är!))
Vi diskuterar val och sånt, det är ju snart val i Norge, Stortinget ska väljas! (Stortinget är typ som Riksdagen i Sverige) Jag skulle nog vilja rösta men jag tycker inte att jag är tillräckligt insatt i norsk politik för att göra det, så jag får se vad jag gör.

Nu har vi frukostrast så jag ska gå och köpa nåt att äta!

Inga kommentarer: