27 september, 2009

Lazy sunday.

Jag börjar må bättre nu! Jippi! :D Idag har mått en aning bättre än igår, men jag har varit helt utmattad så jag har bara legat i sängen och sett på One Tree Hill, How I met your mother och Scrubs idag. Det tråkiga är att jag har redan sett alla säsonger av de programmen typ 47 gånger, fast Scrubs har jag säkert sett fler än det. :P Tror jag ska börja om på Heroes, såg det i början när det kom, men typ någonstans runt 2:a säsongen tappade jag bort mig lite och kom inte ihåg vilka avsnitt jag hade sett och så.

Skulle egentligen vilja ta en dusch, eller ett varmt långt bad, man känner sig ju så mycket fräschare när man är sjuk om man tar en dusch, men min syster har tagit slut på varmvattnet så det kan nog bli lite svårt. Får väl ta en dusch imorgon innan jag åker till tandläkaren då. Det blir alltså ingen skola för mig imorgon, börjar ju inte förräns 9.30 men så ska jag vara hos tandläkren i Haugesund 11 så då måste vi ju köra hemifrån runt 10, så är ju ingen stor idè att gå till skolan innan. ;) Och efteråt kommer jag nog ha alldeles för ont i käften för att orka med skolan. Men the good news är att jag antagligen, förhoppningsvis blir av med tandställningskiten strax efter jul! Yeay! Då har jag inte ens haft den i ett år och det är jävligt bra att det går så pass fort! :D

Nu ska jag se nån film, dricka upp min smoothie och sen somnar jag antar jag.
Btw, om ni (som jag) älskar smoothie's, prova att hälla i lite Sprite eller vanligt kolsyrat vatten när den är klar. Det blir GRYMT gott!

Nu blir det film! Puss på er!

Inga kommentarer: