30 september, 2009

Jippi.

Min dag i bilder! Typ..















Jag och Christina hade likadana byxor på oss idag :D

















Vi hade håltimme och gick ner till Leirvik och Christina bjöd på milkshake! :D





























Sen var vi tvungna att gå upp för hela den långa backen igen -.-


Btw, så var det jobbet jag hade sökt deltids-anställning vilket innebär dagskift, eftermiddagsskift och helger. Men jag som går i skolan kan ju inte jobba dagskiften så jag kan bara vara "extrahjälp" och det behövde de ingen för tillfället, men man vet ju aldrig ;)

Får fortsätta söka helt enkelt, det är så det är i ekonomikriser!

Nu tänkte jag försöka lägga mig. Natti ;)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Lite sent svar på kommentaren i min blogg!
Tusen tack för det :) Sjunger på italienska igen idag om du vill lyssna!
Hoppas du får en god natt!

F R I D A M [freedom] sa...

Trevlig dag! :)