31 augusti, 2009

Trött, som vanligt.

Ooooch där (!) satte skoltröttheten igång med full kraft. Tack för den! Tanken på morgondagen får mig att vilja spy :) Men det löser sig nog.

Har vart en relativt chill dag idag, sovmorgon, sen engelska, sen håltimme och sen slapp vi som har Politik och människorättigheter 4e timmen för att hjälpa till och göra iordning till den politiska debatten som skulle ske i 5e timmen, när vi var klara gick jag och Andrea ner på stan och åt på Frugård! :) Sen tog jag bussen hem och sen dess har jag i princip suttit och spelat sims 3 hela tiden. Har iallafall beställt biljetter till Kongeparken nästa år, det är något slags event som alla russar åker till, party hela dan, varje dag! Ska nog hämta ut biljetterna imorgon iallafall.

Är som sagt inte alls sugen på att gå till skolan imorgon. Och det som suger riktigt mycket är att jag har gympa imorgon och gympakläderna jag har beställt har inte kommit än! Så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig imorgon, får väl rota fram något långt inne i garderoben..

Menmen, ska väl se lite One Tree Hill och sen blir det störtdyk i sängen.
Godnatt.

Inga kommentarer: