26 augusti, 2009

Idag är jag trött.

Jaha, tillbaka i skolan igen, jippi för mig! Not?

Iallafall, det blev lite strul med skolstarten för idiotsidan vigo.no hade inte registrerat att jag hade sökt in till 3:e året på denna skolan (man måste söka in varje år. Krångligt, jag vet!) så då var jag inte registrerad på skolan, jättekul!

Jag fick stanna hemma och sova tills Victor Olsen (snubben som fixar typ allt på skolan) hade fixat in mig i min klass igen! Jag missade 3 riktiga skoldagar, men det var inte så big deal när man tänker efter. Men just då var det ganska jobbigt att inte veta om man fick gå färdigt gymnasiet eller inte. Men nu är allt ordnat!

Anywho, just nu har jag håltimme med Christina & Andrea, vi diskuterar våran russbil (förklaring russ, se arkiv, september 2008: inlägg "fredag", orkar inte leta upp länken) den ska iallafall vara bäst, ofc.

Bytte även ämne idag, bytte ut samhällsekonomi (samfunnsøkonomi) mot Politik & människorättigheter, är väldigt glad, nu slipper jag både samf.øk och matte i år! :D

Nu är det lektion, Politik & människorättigheter!

Inga kommentarer: