11 augusti, 2009

;)

Det är ju riktigt pinsamt hur lite jag har bloggat det senaste. Menmen, det har ju varit sommarlov och de senaste veckorna har jag knappt haft tillgång till internet eftersom jag har varit i Sverige i nästan 4 veckor.
Jag varnar er, denna texten är lång, tråkig och osammanhängande, den är mest till för att jag ska komma ihåg vad jag gjorde i sommar.

Det har varit himla kul, jag åkte dit 15 juli, några dagar efter var det ju Fallens så vi gick ut på fredagen, det var faktiskt kul :) På lördagen stannade jag hemma hos Madde och skickade ut de andra så att de kunde gå in i öltält och sånt utan att behöva dissa mig eftersom jag inte var 18 än. Sen tror jag inte vi gjorde något speciellt, chillade väl mest. Jag och Madde gick och handlade en del mat på Ica Kvantum. Sov hos min farmor några nätter också. Var hos Erica och Julia och grillade, var hos Hummerhielms och såg Grey's :) Såg även Harry Potter och halvblodsprinsen med dem en dag :D
Vi var på Fjordfestivalen i Uddevalla några dagar också och där åkte vi någon jävla låtsastivoligrej, skitjobbig var den! Annars så köpte vi lite armband och sånt. Ärligt talat kommer jag inte ihåg vad vi gjorde hela tiden men vi var en del med Melker och Andreas och så åkte vi till Mia och chillade hos henne i Töreboda.

Förra tisdagen var jag och Madde på Liseberg, det var skitkul! Vi upptäckte att Lisebergsbanan inte var så läskig som vi tyckte när vi var 8 så den åkte vi några gånger! Provade även den nya saken Hang-Hai, den var faktiskt rolig :D Tyvärr hann vi inte åka så många saker för det var mycket folk :/ Jag åkte ut till stugan på onsdagen, då blev det ÄNTLIGEN fint väder, vi badade och tog det lugnt mest hela dagen. På torsdagen badade vi och chillade ännu mer, sen blev det eftermiddag och då kom en bunt med kusiner och då blev det kusinkalas för mig :D Vi badade och åt massa onyttigt som vanligt :D På fredagen fyllde jag år, blev väckt på morgonen och sen blev det stranden igen, lite senare på dagen tog jag bussen till Göteborg från Stenungsund och mötte Madde där, vi tog tåget därifrån till Töreboda och Mia. På kvällen hade vi tänkt att gå ut i Skövde, men självklart var det ju inte 18-årsgräns på en enda krog där, så vi hittade en liten pub någonstans och sen tog vi en taxi (som någon snubbe betalade) till någon efterfest i Skövde. Det var ganska kul även om det inte gick helt som vi hade tänkt. På lördagen tog vi oss tillbaka till Vänersborg där Andreas och Melker hämtade upp oss och så åkte vi ut till Mia i Utby och grillade! Sen hämtade pappa mig och så åkte vi ut till stugan, på söndagen åkte vi tillbaka till Norge.

Som sagt, lång tråkig text :)

Inga kommentarer: