27 augusti, 2009

idag är det torsdag.. och jag är fortfarande trött.

Dubbeltimme norska nu, något som verkligen passar mig. Not?

Okej, jag vet, "not"-grejen är GAMMAL. Men jag är inte helt säker på att alla uppfattar ironin annars. Det kan vara svårt att tyda tonfallet i en text utan smileys och sånt. Men bara för att klargöra saker och ting, jag är oftast inte speciellt seriös.

Idag slutar jag 13.40 och imorgon har jag ledigt, detta passar mig utmärkt, somnade nämligen runt 3-4 inatt igen, tredje jävla natten i rad! Snacka om att jag är trött! Ska iallafall sova imorgon. :D

Köpte ny skolväska igår! Egentligen är det bara en vanlig oversized väska men jag ska använda den som skolväska! Den är från Friis&Company och ser ut ungefär som den här, bara att den är svartgrå typ och i nåt slags skinnaktigt material utan mönster i.

Nu ska jag vara duktig och jobba istället för att blogga.

Inga kommentarer: