07 maj, 2010

torsdagen

Idag hade jag antagligen min sista norskalektion EVER!!!!! JIPPI HALLELUJAH TJIHOOOOO! Jag är GLAD över det :) Egentligen har jag ju tydligen gått på de lektionerna i 3 år HELT i onödan har jag fått reda på nu de senaste veckorna eftersom min skola inte verkar veta vad de håller på med alls, men jag visste ju redan när jag började där att norskan inte skulle göra någon nytta.

Anyway, var hos tandläkaren idag också. Lagade ett hål, fyyfan vad jag HATAR när de borrar! Det är så obehagligt, ljudet, lukten, känslan av att de borrar för långt in fast de inte gör det, blä!

Jaja, efter tandläkaren gick jag hem och såg på Glee! Sen somnade jag, haha. Nu för ca 1,5 timme sen kom Malene å hälsade på en sväng så vi tog en liten nattpromenad. Jag älskar nattpromenader på sommarhalvåret! Har absolut inget emot att gå omkring i flera timmar mitt i natten och bara snacka, det är ju så mysigt! :D

Nu tänkte jag gå och lägga mig, har ledigt imorgon så jag får äntligen sova ut! Och sen på kvällen blir det utgång med de av oss russar som är kvar på ön i helgen! :D
Goodnight!

1 kommentar:

Sanna sa...

Hej !
allt väl med dig idag ?

Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?
Om du berättar vad du skulle vilja ha här:
http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !
Lycka till!
Puss & Kram
Sanna