21 maj, 2010

Töntjag

Denna dagen var mycket bättre. Allt som behövdes var lite solterapi.

Idag har jag alltså legat i solen och stekt för det mesta, ganska härligt även om man inte ser någon skillnad på min alltid så knallvita kropp. Helt seriöst så bländar jag typ mig själv när jag går ut. Igår cyklade jag btw till vågen för att hänga med Synne, det är ganska långt kan jag ju meddela, vet inte hur långt men det är faktiskt ganska långt. Stolt. Idag cyklade jag bara till Sagvåg, typ 2 km.

Anyway, detta är ingen träningsblogg. Jag har övningskört någon timma idag, det går framåt i alla fall. ;) Nu ska jag kolla ikapp Bella&Tyra show, sen sängen!

Imorgon blir det att cykla till vågen igen för att hänga med Synne och stackars Malene som har tagit bort mandlarna idag.

Update: jaha, nu fuckade hela bellatyrashow.se ur. Går inte att komma in på den.. kul!

Inga kommentarer: