02 maj, 2010

helgen

Bläh.
JAg har haft en trevlig helg, skitkul utekväll i fredags, kom hem typ runt halv 5 på lördagsmorgonen! Dansade som fan inne på Arena, var uppe på scenen ett par gånger också. Chillade igår, hängde med Malene, Synne och Karoline idag. Har helt enkelt haft en skitbra helg!

Men nu känns det bara bläh. Jag har vart helt konstig denna veckan, humöret har varit upp och ner som en jävla jojo, ena sekunden har jag skitkul, sen helt plötsligt är jag nere i botten och bara känner mig ensam och ful. Nu råkar det ju också vara så att det är ganska exakt 3 år sedan hm ja, hur ska man förklara det? Nej jag vet inte, men dagarna runt valborg för 3 år sedan var en riktigt jävla low point i mitt liv om man säger så.

Lyssnar på musik från '07, (spellistan för den som är intresserad) och saknar den tiden. Saknar den bekymmerslösa lilla 15-åringen jag var då. Kanske inte helt bekymmerslös, jag skulle flytta till Norge, var kär, sårad och svinrädd och hade ingen aning vad jag skulle göra med någonting i mitt liv. Men jag saknar det ändå. Åh fyfan alltså.

Vet inte om jag ville få fram någon poäng i det här inlägget men anyway, jag hade skitkul i helgen med mina norska vänner, verkligen skitkul! <3 Men jag saknar samtidigt mina svenska vänner också, och det gör det ibland lite svårare att njuta fullt ut av ögonblicket för jag önskar att de var där med mig. <3
Förlåt för att min blogg är så deppig att läsa, ska försöka rycka upp mig.

"You never stop loving someone, you just learn to live without them"
Godnatt

Inga kommentarer: