26 maj, 2010

Mera stress, yes yes yes.

Pluggar till examen. Fyfan. Skulle skriva att det blir dåligt med uppdatering, men det är det ju alltid så inget nytt där.
Har försökt läsa på Historia&filosfi idag, men eftersom bokjäveln är på NYNORSKA så fattar jag absolut INGENTING. Men det är ju härligt. :) Bara lite ig:n. Blir komvux för mig ändå, kommer ju inte få ett enda jobb utan svenskabetyg antagligen så det blir kul. Och kom inte och tjata på mig om högskola, för om man inte vet vad man vill bli så är man faktiskt ganska dum om man söker in på högskola och bara läser något random ämne bara för att läsa på högskola som "alla andra". Så det så!

Nu ska jag nog varva ner lite innan min hjärna exploderar, alla tankar bara snurrar runt. Om jag inte skriver innan torsdag så pluggar jag, för på torsdag är det engelskexamen. Och om jag inte skriver efter torsdag så har jag fått psykbryt och ligger på psyket på Valen. Och det ligger faktiskt i allafall en gnutta allvar bakom den ironin.

Godnatt alla söta och lycka till med whatever viktiga saker ni har för er.

Inga kommentarer: