21 maj, 2010

ääh..

Blä. Inte happy nu i allafall.
Allt kom bara ikapp mig och jag blev stressad och som vanligt när jag blir stressad bara stänger jag av.

Anyway, ska gå å lägga mig nu. Tandläkare och laga tand tidigt imorgon.
Vill ha sällskap och en cigg. Ja SORRY om jag krossade någons bild av mig nu. Men jag har mina brister. Jag röker (Usch, jag tycker inte ens om att skriva orden "jag" och "röker" i samma mening, jag är INTE rökare OKEJ?) dessutom bara när jag är deppig eller när jag dricker. Don't judge me.
Blä, nä nu blev allt bara fel. Ibland vill jag bara stänga av mig själv och ta en paus. Som typ nu. Helt enkelt SKITA i examen, SKITA i tandläkaren imorgon, stänga av stressen inför att skaffa jobb. Bara vinna ett par miljoner och chilla sönder med mina fina vänner i sommar. Gah varför kan inte livet vara lite enklare?

Nä nu ska jag faktiskt gå och lägga mig innan jag spontanexploderar. Godnatt.

Inga kommentarer: