25 mars, 2010

Vill ha: Bloggie!

Nu är jag med i en tävling hos Egoina om en Bloggie som är en liten kamera med vridbart objektiv som är perfekt för egobilder (och jag har nog inte en enda lyckad egobild på mig själv sen min webcamera slutade fungera, ca 2 år sedan och det är ju katastrof eftersom jag bloggar och då är det lag på att man lägger ut minst 20 egobilder i veckan)

Så att vinna en bloggie hade varit perfekt! Jag kan ju skriva en lååång motivation till varför jag ska vinna eller så kan jag korta ner den till ett par punkter så att det inte blir allt för tråkigt att läsa.
- Jag är arbetslös och fattigare än alla uteliggare i Bergen.
- Jag har ingen inkomst ALLS (man får inte barnbidrag efter att man fyllt 18 i Norge) och har därför inte råd att köpa en egen Bloggie! :(
- Jag är sjuk och det är synd om mig.
- Jag har 2 inlämningar & en "prøveeksamen" (typ som övningsexamen, fast man får betyg för det och de är jättesvåra och lärarna ger oss sådana för att plåga oss) denna veckan, NÄR JAG ÄR SJUK JU!
- OM jag skulle vinna måste den ju självklart inte skickas ända hit till Norge. Det går att skicka den till min farmor i Sverige.
- Jag vill helt enkelt ha en söt liten Bloggie! Så om inte jag får en av Egoina, kan inte någon annan snäll människa därute ge mig en? Pretty please? :D

Slut för idag, nu ska jag sova. Är trötter. Goodnight!

1 kommentar:

FLOOSAN sa...

äntligen lördag bästa dagen på veckan, håller du inte med. Man får äta godis helt lagligt haha. Önskar dig en toppen dag!