02 mars, 2010

Ruusss

Igår när vi kom till skolan stod det massa kartonger från Russeservice i korridoren! Våra russgrejer hade kommit! Jippi! :D Efter första lektionen sprang vi ner till konsertsalen och hämtade! Typ allt jag beställde är en aning för stort, men det gör fan inget för myskläderna är så jävla goa! Jag beställde bland annat en "kosedress" som är typ som en mysbyxa och tröja som sitter ihop. Ser ut som en väldigt stor sparkdräkt! Så jävla go! Pappa börjar skratta varje gång han ser mig i den, jag ser typ ut som en teletubbie eftersom den är lite för stor. Ska försöka ta en bild någon dag och lägga in! Jag ser fan asrolig ut!

Idag händer inget värt att skriva om. Men imorgon ska jag till tandläkaren för att ta av tandställningen (bara den övre, den andra ska av nästa gång efter det)! Längtar som faaan! Hoppas bara jag får ta av den imorgon, min ena tand ser lite skev ut och jag vill inte ta av tandställningen förräns det är perfekt resultat! Då känns det ju ganska meningslöst liksom. Och till alla som behöver tandställning men inte vill för att ni tycker att det känns töntigt eller ser fult ut. Det är lätt värt det! Och ingen bryr sig om att du har tandställning, tro mig! Jag brydde mig verkligen inte alls om att mina vänner hade tandställning när de hade det och jag lade inte märke till det heller!

Efter tandläkaren blir det väl lite shopping skulle jag tro, vi ska nämligen in till Haugesund med min kusin som ska gifta sig i sommar! :)

Ska nog göra något annat nu. Bye

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej! Ja det är otroligt hur mycket som har hänt på kort tid! Arbetar på singel nummer två nu, och den är mer min stil. Min första singel skrev jag ju till en barnfilm så den är inte helt mig men det är ju fantastiskt i alla fall :D
Hoppas du har det bra :)
Cecilia Bizzi

Vigdis sa...

Sv:
Hvitruss är sosial & helseprogrammet på gymnasiet. Det finns inte överallt, och på vissa andra ställen tror jag att hvitruss kan ha en annan innebörd.
Hoppas du trivs i Norge!
Själv skulle jag bara bo här i Sverige 2-3 år och jobba och sen flytta tillbaka. Men nu har det blivit 20 år, och jag inser att jag nog kommer vara kvar här.. =)
Ha en skön lördag!
Kram