07 mars, 2010

paint me a picture.

Blev färdig typ nu med att måla. Hatar att gå och lägga mig innan jag är klar. Anyway, här är resultatet.


Inte helt bra bild, färgerna är inte så gula i verkligheten, ska försöka ta en bild i bättre ljus. Jag är visst lite inspirerad av Kan Dee denna helgen. Det kan bero på att jag har suttit och kollat igenom hennes blogg hela dagen. Gillar hennes stil väldigt mycket! Ska beställa ett par tavlor och linnen från Kan Dee Shop. Jag fullkomligt ÄLSKAR Galaxy trycket, tyvärr verkar det vara på väg ut ur sortimentet :(

Men jag måste nog gå och lägga mig nu. Är faktiskt ganska trött vilket inte är så värst konstigt med tanke på att klockan är 3.30.
Godnatt!

3 kommentarer:

Vigdis sa...

Wow! Vilken fin tavla!
Du har verkligen talang. =)

Sv:
Bion var jättebra. Väl värt att titta på.

Vigdis sa...

Varsågod! Publicera gärna om du gör nåt nytt alster =)

Ha en fin kväll!

Rebecca Utan Räkor sa...

COOL!
Va duktig du är =)