18 januari, 2010

månday

Förutom det faktum att det är en måndag och man måste gå upp klockan skit på morgonen har detta varit en ganska bra dag.
  • Hade bara en lektion pga att jag skulle till tandläkaren senare.
  • Väl hos tandläkaren fick jag reda på att tandställningen åker av nästa gång (3 mars), JIPPIIIII!!!
  • El Maco, behöver jag verkligen skriva något mer? Det är liksom McDonald's gåva till mänskligheten.
  • Hittade lite fina smycken på H&M!
  • Köpte Ben&Jerry glass, smak: Phish Food. (Nej, den innehåller inte riktig fiskmat.)
  • Åt Ben&Jerry glass medans jag såg på One Tree Hill.
Jag tror inte att en vanlig skolmåndag kan bli mycket bättre än så här!

Varför lägga upp normala bilder, när man kan impa med en sådan vacker bild liksom? HAHA

Nu ska jag se lite mer OTH och sen sova.
Godnatt!

Inga kommentarer: