13 november, 2009

Long time, no see.

Idag har jag varit så sjukt duktig att jag undrar om jag har blivit hjärntvättad eller något.
Jag har haft ledigt idag, typ iallafall. Vi skulle på en studieresa till ett fängelse i Bergen men båten dit gick 06.20 (!!!) på morgonen, så jag var kanske inte så jättesugen på det. Men som tur var kunde man stanna hemma och jobba med uppgifter istället, om man hellre ville det. Så därför har jag varit hemma idag.

Hursomhelst satt jag i soffan med datorn förut, slökollade facebook och tv:n på samma gång, sen kom jag på att jag hellre skulle vilja städa köket och baka något! Eeh? Så nu har jag städat köket riktigt jävla noggrant och bakat en sockerkaka! Helt jävla otroligt ju! Jag är grymt stolt.

Senare ska vi minigrilla, bordsgrill kanske det heter, menmen. Det ska bli väldigt gott. Annars har jag nog inga direkta planer för fredagskvällen. Blir nog att chilla, skulle jag tro. Är så grymt trött, jag vet inte varför heller, det är ju ganska irriterande.

Dagens goda gärning: Städade köket så att mina föräldrar slapp. Väldigt snällt gjort av mig tycker jag :)
Dagens avundsjuka: Synne är i Sverige över helgen. Jag är avundsjuk. Jag hade ju inte direkt tackat nej till en liten weekend med mina bästaste! Saknar er massor ju! <3
Dagens bästa: Jag och Madde kom på världens allrabästa nyårslöfte nån gång inatt!
Dagens Grattis!: Christina! :D

Menmen, nu ska jag nog till affären och handla lite fredagsmys ;)

Inga kommentarer: