20 november, 2009

Amazing!

New Moon var fantastisk! Den var så otroligt bra att jag satt som fasfrusen och bara var helt inne i filmen! Jag hade köpt både godis och dricka innan och jag rörde det inte ens under filmen, jag var helt fast! Jag rekommenderar ALLA att se den, men se Twilight först om det nu är någon på detta jordklot som har missat den. ;) Allting var mycket bättre, man märkte vilken skillnad den nya regissören gjorde (1000 gånger bättre) och Kristen Stewart kändes mycket bättre som Bella i denna filmen + att filmen inte var blåtonad, det var också väldigt bra. ;) Och självklart som med alla böcker som blir till film så måste man ju ta bort en del scener så inte filmen blir flera dagar lång, men de hade fått med allt det viktigaste denna gången och.. ja filmen var helt enkelt fantastisk! Hoppas de gör det lika bra med Eclipse och Breaking Dawn bara!

Jag kan ju bara säga att jag kommer gå och se filmen MÅNGA fler gånger! Love it! :D
Nu tänkte jag gå och äta något, glömde nämligen bort att äta middag innan filmen ^^

Puss!

Inga kommentarer: