19 november, 2009

LÄNGTAR!

New Moon imorgon kl 20! Jag LÄNGTAR! Har längtat i mååånga månader nu. Gaah, det känns som att det är dagen innan julafton eller något! Love it! Hoppas bara att filmen är bra nu! Bättre än Twilight i alla fall! Missförstå mig rätt nu men jag tyckte faktiskt inte att Twilight var så väldigt bra, filmen alltså. Hela filmen var i nån blå nyans (wtf liksom?) och så var det MÅNGA scener från boken som borde ha varit med i filmen som inte var det. Och så är jag lite besviken på Kristen Stewart, hon spelar inte Bella så som jag hade tänkt mig att hon skulle vara, dvs. som det står i boken. Men det är väl en smaksak helt enkelt.

Nu hade jag tänkt mig att läsa lite mer ur True Blood-serien, tror jag har kommit till 7:e boken, på ca 2 veckor. Kan inte hjälpa det, man fastnar ju! Vet inte om de har kommit ut på varken svenska eller norska än men jag brukar ändå föredra att läsa på engelska om det är originalspråket eller vad man ska säga, annars kan ju saker lätt liksom bli "lost in translation" ;)

Puss! ;D

Inga kommentarer: