30 september, 2008

tisdag..

Jaha, idag är det tisdag. Jag tillbringade söndagen på samma sätt som lördagen, försökte undvika att bli sjuk. Och så snackade jag med Madde och Miiia! <3 Det var himla trevligt :) Igår var jag lite sjuk så jag var hemma, försökte återigen undvika att bli mer sjuk, tror inte att det hjälpte så himla mkt. Är mer förkyld idag. -.- Just nu har jag samhällsekonomi/samfunnsøkonomi, det mest tråkiga ämnet i hela världen ! Siv försov sig tror jag, så jag får genomlida denna timmen själv -.- Blä för det.

Senare idag ska jag äta på någon restaurang med mamma och Louise. Det blir nog bra. Gud vilket tråkigt inlägg detta blev, men jag är förkyld, orkar inte riktigt tänka.

Kanske skriver mer senare, Puss!

Btw, Grattis till Victor, min kusin! Han blir 16 idag ;D

Inga kommentarer: