27 september, 2008

Sitter här på en lördag kväll, jippi liksom. Håller på att bli sjuk så därför sitter jag bara här och dricker apelsinjuice och ber till gudarna att jag inte blir sjuk nu på höstlovet och min efterlängtade hemresa till Sverige! Btw, sitter Tiger (katt) på golvet och bara stirrar på mig, jag tror att han vill att jag ska gå och ge honom mat. Jag frågar honom vad han vill, då stirrar han ner i golvet och börjar slicka sig runt munnen, han är inte lite bortskämd den katten asså. Kattmat duger inte, fisk duger bara om den är helt färsk, kött går bra om man skär upp den i småbitar och matar den till honom.
Jaja, har hållt på med att föra över allt på min egna dator till den extra hårddisken vi har så att pappa kan installera om eller formatera om eller whatever. Så nu hoppas jag att den äntligen blir bra ! Just nu funkar den okej, men det är väl för att jag har tagit bort typ allt på den..

Inget intressant alls har hänt idag, har typ legat i sängen och sett på Veronica Mars hela dagen, försökt undvika att bli sjuk. Imorgon måste jag plugga till spanskaprovet vi har på torsdag och få pappa att fixa datorn. Det ska nog bli bra.

Saknar mina älsklingar massa! <3

Inga kommentarer: