23 september, 2008

chocolate is good for you.

Jaha nu är det tisdag, sitter på historialektionen och gör engelskaläxan medans jag försöker hänga med på uppropet så jag inte glömmer att räcka upp handen när han ropar upp mig. Det är ju onödigt att få frånvaro när man faktiskt är med på lektionen. Som sagt gör jag engelskaläxan som jag glömde igår, den är ganska enkel men som vi alla vet så hatar jag läxor, jag HATAR verkligen läxor. MEn som tur är så har jag en chokladmilkshake och en rulle Meller (chokladkaramellgodis) att trösta mig med.

Längtar som fan till nästa vecka för nästa fredag börjar höstlovet och då åker jag hem till Sverige!! :D Förmodligen får jag stugan ena helgen och då hoppas jag att alla vill följa med? Det kommer bli bra tror jag.

Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället.
Puss!

P.s en smart observation av MOI!
Som tonåring behöver man inta en viss mängd skräpmat varje vecka.
Sorgligt nog har jag inte fyllt upp den mängden det senaste året, men idag ska jag äta på donken!! :D

Inga kommentarer: