19 september, 2008

Fredag.

Jaha, sitter i skolan och är uttråkad som fan. Vi har fagdag i historie&filsofi (fredagar är fagdag, fagdag betyder att vi har samma ämne hela dagen, det går efter lektionerna på schemat, tex fagdag 1 har vi hela dagen med det ämnet vi har första lektionen på måndagar, håltimmarna räknas också så dom dagarna har vi ledigt!) egentligen ska vi hålla på med någon uppgift men vi orkar inte riktigt så Andrea ser på The Hills och jag skriver blogg. ;)

Idag är det fredag och då är jag ju extra happy eftersom det är chipsdag! Jag har kommit på en regel som går ut på att jag bara får köpa chips och sånt på fredagar, och endast en chipspåse (det kanske låter självklart för er andra att bara köpa en påse chips men jag ÄLSKAR chips och kan äta hur mycket som helst). Detta är för att jag vill bli lite nyttigare och smalare :P.

Annars så är jag lite sjuk, tror jag har feber. Men jag är käck och är i skolan ändå, har vart borta tillräckligt mycket som det är.

Nu ska jag antingen jobba en stund eller spela bloons (Ninjakiwi.com, prova!), det blir antagligen det senare ;)

Puss!

Inga kommentarer: